filesystem

Wto, 28 Mar 2000, 11:17:13 CEST

On Tue, 28 Mar 2000, Sebastian Zagrodzki wrote:
[..]

> a może dałoby się uniezależnić wmconfiga od gnome'a?

Próbowałem to jakiś czas temu robić i na gnome-libs było to strasznie
zakręcone. Na nowym gnome-libs z cvs powinno być to łatwiesze do wykonania
ale te źródła jeszcze nie są kompletne i zdatne do użytku.
Jeżeli ktoś miałby chęć to zrobić w jakikolwiek inny sposób .. łaj not.

polish  linux  distribution
-> http://lists.pld.org.pl/