mgetty-voice i modem US Robotics Sportster

Jaroslaw Dziubek yaro w perfect.net.pl
Wto, 28 Mar 2000, 14:19:47 CEST

[poniedziałek, 27 marzec 2000], Leszek 'Leon' Krupiński napisał(a):

> Witam

> A ja mam 3 :P
jaka wersja mgetty i czy mozesz podeslac pliki konfiguracyjne?

--
Yaro

 IRL:Jaroslaw Dziubek, ICQ:1340145  |  Niewiele jest rzeczy, których
   http://yaro.perfect.net.pl/      |     nie dało by się załatwić
KNM Member: http://www.knm.org.pl/  |     przy pomocy odpowiedniej
      IRC: Yaro na #grudziadz       |   dawki materiałów wybuchowych.

polish  linux  distribution
-> http://lists.pld.org.pl/