Ginace pppd

Grzegorz Stanislawski stangrze w open.net.pl
Śro, 29 Mar 2000, 13:34:57 CEST

On Wed, 29 Mar 2000, Marcin Bohosiewicz wrote:

> Sam piszesz ze wrzucasz pppd do inittaba zamiast zostawic je raz z opcja
> persist. Czemu wiec  w skryptach proponujesz rozwiazanie ktore nawet u
> ciebie sie nie sprawdza????

U mnie routery dzierzawkowe bootuja sie z dyskietki nie ma tam miejsca na
ekstrawagancje w postaci skryptow a poza tym nie odczuwam potrzeby
posiadania recznej kontroli nad tymi linkami (a jesli nawet by miusial to
wystarcza vi /etc/inittab; init q)
zreszta praktycznie wszystko na nich odpalane jest z inittaba .

Poza tym nikogo nie zmuszam zeby to rozwiazanie wcisnac do dystrybucji.

> Mnie chodzi teraz o generalny blad do poprawienia a nie te 3 routerki
> na ktorych wyszedl problem i zostal w sposob "obejsciowy"  zalatany.

A nie przyszlo ci do glowy ze problem lezy gdzie indziej (np. w modemach)?
uruchom sobie statserial i pokukaj jak mruga sygnalami podczas
synchronizowania sie modemow i podczas rozlaczania.
wlacz sobie debug w pppd i podeslij mi logi.

> -| == Marcin Bohosiewicz - MB8042-RIPE - marcus w venus.wis.pk.edu.pl == |-

Grzegorz Stanislawski
Open-Net SA / PKFL

polish  linux  distribution
-> http://lists.pld.org.pl/