xfs.todo

Sebastian Zagrodzki s.zagrodzki w sith.mimuw.edu.pl
Śro, 29 Mar 2000, 22:31:20 CEST

On Wed, 29 Mar 2000, Wojciech "Sas" Cieciwa wrote:
> Mam drobna uwage odnosnie informacji zawartej w ww pliku.
> Jesli dobrze zrozumialem, to niejako, per. default zaklad ona
> [informacja z pliku], ze dana osoba _ma_ serwer fontow
> I podstawa dla X-ow jest tenze wlasnie fontserver.
nie. Chodzi tylko o to, że w momencie instalacji fontservera ścieżki
do czcionek muszą być przenoszone z XF86Configa do tegoż xfs. I w
drugą stronę - przy deinstalacji wracają do XF86Config

> Ja mam inna propozycje:
> dodac skrypt, pytajacy o to czy maja byc instalowane czcionki, czy
> fontserver.
dodać do czego? do pakietu? odpada - ma nie być żadnej interaktywności
w samych pakietach

--
Sebastian Zagrodzki                s.zagrodzki w sith.mimuw.edu.pl
UIN 1770835                        http://sith.mimuw.edu.pl/~zagrodzki

A co mnie obchodzi, co pomyślą inni...

polish  linux  distribution
-> http://lists.pld.org.pl/