mgetty-voice i modem US Robotics Sportster

Jaroslaw Dziubek yaro w perfect.net.pl
Pią, 31 Mar 2000, 07:18:47 CEST

[czwartek, 30 marzec 2000], Lukasz Trabinski napisał(a):

> No nie wiem, nie odsłuchuję wavów, wiadmości odsłuchuję tak:
> for a in *.rmd ;do rmdtopvf $a | pvftoau >/dev/audio;done
hmmmm to dziala dobrze, natomiast zarowno pvftowav, jak i pvftobasic
sa skopane...

--
Yaro

 IRL:Jaroslaw Dziubek, ICQ:1340145  |  Niewiele jest rzeczy, których
   http://yaro.perfect.net.pl/      |     nie dało by się załatwić
KNM Member: http://www.knm.org.pl/  |     przy pomocy odpowiedniej
      IRC: Yaro na #grudziadz       |   dawki materiałów wybuchowych.

polish  linux  distribution
-> http://lists.pld.org.pl/