Problem z %post w SysVinit

Sebastian Zagrodzki s.zagrodzki w mimuw.edu.pl
Pon, 1 Maj 2000, 17:07:44 CEST

On Mon, 1 May 2000, Michał Kuratczyk wrote:
> To pozostałość po zbugowanym adapterze, który robił podstawienia makr
> w sekcji %install i we wszystkim poniżej. Błąd jest już poprawiony, więc
> trzeba tylko ręcznie przywrócić to co zepsuł stary.
to od razu zgłoszę zauważoną usterkę: coś jest nie tak z podmienianiem
np. /usr/share/man na %{_mandir}. Już przejrzałem i widzę, że to wina
tego, że przez pomyłkę wetknąłeś podmianę "%{_prefix}/man" zamiast
"%{_datadir}/man". Zmienisz?

--
Sebastian Zagrodzki                s.zagrodzki w mimuw.edu.pl
UIN 1770835                        http://sokrates.mimuw.edu.pl/~zagrodzki

A co mnie obchodzi, co pomyślą inni...