mawk i autoconf

Sebastian Zagrodzki s.zagrodzki w mimuw.edu.pl
Wto, 2 Maj 2000, 14:05:55 CEST

On Tue, 2 May 2000, Tomasz Kłoczko wrote:
> Wygląda mi na to że to się jednak kłuci:
> + umask 022
> + cd /home/users/kloczek/rpm/BUILD
> + cd gtkmm-1.2.0
> + autoconf
> autoconf: Undefined macros:
> ***BUG in Autoconf--please report*** AC_YYTEXT_POINTER
> ***BUG in Autoconf--please report*** AC_YYTEXT_POINTER
> ***BUG in Autoconf--please report*** AC_YYTEXT_POINTER
> Błędny status wyjścia z /var/tmp/rpm-tmp.39451 (%build)
> [kloczek w cenzor SPECS]$ rpm -qf /bin/awk
> mawk-1.3.3-15
bueee.... no to trzeba go przerobić tak, żeby się nie kłócił...
zaraz się za to biorę. BTW, czy u Ciebie w autoconfie jest wpisane na
sztywno "gawk" w którymś miejscu? Sprawdź...

--
Sebastian Zagrodzki                s.zagrodzki w mimuw.edu.pl
UIN 1770835                        http://sokrates.mimuw.edu.pl/~zagrodzki

A co mnie obchodzi, co pomyślą inni...