mawk i autoconf

Wto, 2 Maj 2000, 20:52:06 CEST

On Tue, 2 May 2000, Sebastian Zagrodzki wrote:

> bueee.... no to trzeba go przerobić tak, żeby się nie kłócił...
> zaraz się za to biorę. BTW, czy u Ciebie w autoconfie jest wpisane na
> sztywno "gawk" w którymś miejscu? Sprawdź...

Nie jest ${AWK=mawk}, a w poprzedniej wersji ${AWK=gawk}.

Co gorsza w poprzedniej wersji gdzie jest ${AWK=gawk} i przy nowym gawku
wszystko wypada bo w obecnym, gawku jest błąd:

# rpm -qlv gawk | grep bin
lrwxr-xr-x     root     root            4 maj  2 04:25 /usr/bin/awk -> gawk
lrwxr-xr-x     root     root           13 maj  2 04:25 /usr/bin/gawk -> /usr/bin/gawk
-rwxr-xr-x     root     root       158600 maj  2 04:25 /usr/bin/gawk-3.0.4
-rwxr-xr-x     root     root         2991 maj  2 04:25 /usr/bin/igawk

Jak widać /usr/bin/gawk wskazuje na  /usr/bin/gawk. Zaraz postaram się
naprawić ten błąd (zajmij sie jesśli mozesz juz dostosowaniem do tego żeby
do tego żeby autoconf pracował z mawkiem). Z róznicy długości sumarycznej
plików w /usr/share/autoconf w poprzedniej i nowej wersji autoconfa
wniskuje, że sam awk jest używany już chyba przy gemnerowaniu tych plików
co wpływa prawdopodobnie na to że to się krzaczy. czyli lepiej żebyś
zaczął od tego jak jest budowany autoconf.

Wprzyznam, że masz rację, że warto aby żeby to pracoewało przy dowolnym
awku i tutaj nie zamierzam Cię powstrzymywać (oby tyko udało Ci się to
na co wpadłeś że być powinno :).