Problem z %post w SysVinit

Sebastian Zagrodzki s.zagrodzki w mimuw.edu.pl
Śro, 3 Maj 2000, 00:24:01 CEST

On Wed, 3 May 2000, Paweł Gajda wrote:
> Nie za bardzo. Można nie chcieć info w ogóle, bo używa się innej
> info-przeglądarki (emacs, pinfo, etc). Moim zdaniem lepiej zrobić osobny
> pakiet z fix-info-direm, którego właśnie przepisałem na C. Wrzucę to
> do repoz, jak zrobię mu speca.
co nie zmienia faktu, ze fix-info-dir moze byc wykonywany raz w
momencie jego instalacji dla wszystkich do tej pory zainstalowanych
pakietow. Czyli i tak zmiana na [ -x /usr/sbin/fix-... ] jest
praktyczna

--
Sebastian Zagrodzki                s.zagrodzki w mimuw.edu.pl
UIN 1770835                        http://sokrates.mimuw.edu.pl/~zagrodzki

A co mnie obchodzi, co pomyślą inni...