Korzystanie z kilku CVS

Śro, 3 Maj 2000, 20:27:36 CEST

On Wed, 26 Apr 2000, Michal Kochanowicz wrote:

> Cześć
>
> Czy istnieje jakiś w miarę wygodny sposób korzystania z więcej niż
> jednego CVS?

Oczywiści .. i jest to nawet opisane w info do cvs:

$ info "(cvs)Multiple repositories"

(niestety dla pinfo nie możan podać nazwy pliku info z nazwą rozdzaiąłu
tak jak powyżej dla info).

Sam korzystam z kilku repo (naszego, gnome, rpm-a i kilku jeszcze innych).

> Jak korzysta się z jednego, to nie ma problemu: zmienna do
> .<shell>rc i po sprawie. Ale jak to zorganizować jak chcę korzystać z
> kilku?

.<shell>rc ? a co to ? W zasadzie nie potzrebujesz ządnych zmiennych w
środowisku czy plikach.