pluginy do xmms-a

Jacek Konieczny jajcus w pld.org.pl
Czw, 4 Maj 2000, 18:21:46 CEST

On Thu, May 04, 2000 at 03:30:17PM +0200, Tomasz Kłoczko wrote:

> Łaj not ? Znaczy się jezeli dany plugin jest dostępny w postaci osobnego
> tara to chyba nie za bardzo ma sens łączyć tego z innymi pliginami i można
> to poładować w osobne pakiety .. jak chcesz to rób :-)

IMHO nie ma sensu łączyć pakietów według funkcji. Już raczej według
wymagać. Czemu każdy kto chce jakikolwiek plugin do wizualizacji miałby
instalować np. OpenGL?

Dobra dystrybucja, a taką, mam nadzieje, ma być PLD, powinna pozwolić
użytkownikowi na zainstalowanie tego i tylko tego co on chcek.

Pozdrowienia,
        Jacek