jakie urle w specach?

Daniel bonkey Bauke bonkey w matylda.bildex.net.pl
Czw, 4 Maj 2000, 22:26:59 CEST

czwartek, 04 maj, Tomasz Kłoczko natłukł(a):

> W zasadzie ni ma to znaczenia.
No, niby to drobnostka -- chodzi tu o kwestie filozoficzne, czy
zapychać Sieć czy nie, ale w końcu po coś się robi te mirrory.

> Pracujac z modemu nie przejmuj się aktualizowaniem plików
> źródłowych w SOURCES (tary).
Wiem, że nie ma się co chwalić Telindusem na 1Mb ;-), ale czasem
cośtam do cvs podrzucam.

> docelowo i tak trzeba będzie to rozwiazać jakimś
> półkałasznikowem.
Jasne, ale i on może brać z bliska albo z daleka.

--
Daniel `bonkey' Bauke; http://www.oho.pl/~bonkey/; {happiness=bike&&unix;}