pomocy [offtopiq]

Michal Margula alchemyx w uznam.top.pl
Sob, 6 Maj 2000, 12:35:46 CEST

Ellowka ;)

Ja jak zwykle mam pytania nie na temat :). Mam sobie igłową drukarkę
(baaaaaaaaaaaardzo starą :>) Star NX-1001. Pod windowsami drukuje mi
pięknie, natomiast w linuxie jest problem, bo taki np. netskejp wali
wszystko w postscripcie. Jak łatwo się domyślić ona tego nie obsłuży. Czy
mam w ogóle możliwość zmuszenia jej do współpracy pod linuxem? Chodzi mi o
druk graficzny, bo tekstowy jest obsługiwany bezproblemowo.

Z góry dzięki za pomoc

--
Michal Margula, alchemyx w uznam.top.pl, ICQ UIN 12267440, +)
http://uznam.top.pl/~alchemyx/, PL section of Linux Counter maintainer