IDE

Sob, 6 Maj 2000, 23:19:16 CEST

On Sat, 6 May 2000, Andrzej Krzysztofowicz wrote:

> Hmmm, nie wiem o jakie konkretnie problemy chodzilo z tym modularnym IDE,
> ale mi sie wszystko ladnie kompiluje i dziala...
> Zarowno w "golym" 2.2.15 jak i z paczem hedricka.
> Jakis przyklad lub namiar na osobe, ktora te problemy sygnalizowala ?

Nie wiem dokładnie o co chodzi. Robię Cc na pld-list żeby skontaktował sie
z Topbą ten kto takie kłopoty zauważył, bo nie pamietam dokładnie kto to
napiosał a już list jaki prezyszedł na pld-list z sugestią o nieładowaniu
się modułu ide.

Co do patcha to w tej chwili mamy w specu:
Patch6:         ftp://ftp.kernel.org/pub/linux/kernel/people/hedrick/ide.2.2.14.20000124.patch.gz

i jeszcze nie sprawdzałem czy jest cos nowego.

kloczek
PS. Prśba o przekazania w razie czego szczegułów Andrzejowi co do kłopotów
z imodułem ide.