Linux_logo a backslashe

Michal Kochanowicz mkochano w ee.pw.edu.pl
Nie, 7 Maj 2000, 16:16:02 CEST

Cześć

Zainstalowałem sobie linux_logo. Mam z nim jednak pewien problem. Otóż w
logu PLD użyte są znaki '\'. Te natomiast interpretowane są przez
mingetty (są pomijane). Rozwiązaniem byłoby umieszczenie podwójnych
backslashy. Nie wiem czy jednak nie spowoduje to problemów z innymi
*getty?

Teoretycznie mógłbym zrobić sed -e 's/\\/\\\\/g' ale ta regułka wytnie
'\l' którego używam :(. Tak więc narazie używam:
ale to nie jest najelegantsze rozwiązanie ;)
--
--==Michał Kochanowicz==--==--==BOFH==--==--==mkochano w ee.pw.edu.pl==--
--==PGP key: www.ee(...)/~mkochano/PGP/ or finger me @ miriam.ee...==--