magicfilter

Michal Margula alchemyx w uznam.top.pl
Pon, 8 Maj 2000, 16:24:45 CEST

Ellowka

Jako, że albo nie miałem dostępu do netu albo się leniłem, postanowiłem w
końcu coś zrobić. Zacznę od magic filter, bo ostatnio się nim bawiłem :),
ale mam parę pytań:

* do poprawnej generacji filtrów przy budowie potrzeba ghostscripta.
  dopisać? bez niego te filtry raczej nie mają większego sensu
* pliki magicfilter leżą w /usr/sbin a w opisach filtrów jest /usr/bin/. Co
  zmienić położenie binarek czy opisy filtrów?
* dorzucić 3 filtry dla epsono-zgodnych drukarek? dla małej, średniej i
  dużej rozdzielczości?

Pozdrawiam :)

--
Michal Margula, alchemyx w uznam.top.pl, ICQ UIN 12267440, +)
http://uznam.top.pl/~alchemyx/, PL section of Linux Counter maintainer