brak poczty...

Wto, 9 Maj 2000, 15:37:58 CEST

On Tue, 9 May 2000, Michal Margula wrote:

> Oj chyba tepsa. Całe Świnoujście nie miało inetu dzisiaj. Nie wiem jak w
> reszcie Polski.

Raczej bez widocznych przestojów.
Choć wcoraj były jakieś kwachy. Na przykład nie wiedzie czemu builder na
MIMUW nie mógł dobić się do zasobów cvs i to po mimo, że wszystko inne
pracowało (ftp, ssh). Wyglądało to tak jakby ktoś specjalnie filtrowało po
drodze port cvspservera. No .. i dzisiaj z rana jakoś się to odetkało.