Pcmcia i ruch na liscie

Sebastian Zagrodzki s.zagrodzki w mimuw.edu.pl
Pią, 12 Maj 2000, 13:07:14 CEST

On Fri, 12 May 2000, Robert Slaski wrote:
> Czy ktos kompilowal ostatnia pcimcie z modulami do kernela. Przy ich
> ladowaniu mam pelno 'unresolved smbols' i nic w zwiazku z tym nie
> dziala.
pcmcia jest kompilowana przy uzyciu zrodel kernela i ich .configa, a
nie na podstawie aktualnego kernela. Jesli uzywasz innego kernela niz
dystrybucyjny, to w specu do pcmcia-cs wywal --srctree (AFAIR) przy
./Configure
--
Sebastian Zagrodzki			s.zagrodzki w mimuw.edu.pl
UIN 1770835				http://sokrates.mimuw.edu.pl/~zagrodzki

A co mnie obchodzi, co pomyślą inni...