apacz (v6) + mysql i postgres

Lukasz Trabinski lukasz w lt.wsisiz.edu.pl
Pią, 12 Maj 2000, 23:06:43 CEST

On Fri, 12 May 2000, Arkadiusz Miskiewicz wrote:

> ostatnio próbowałem zmusić naszego apacza do działania z mod_ssl:
> root w dark /root# rpm -q apache apache-mod_ssl openssl
> apache-1.3.12-4
> apache-mod_ssl-2.6.4_1.3.12-1
> openssl-0.9.5a-1

Ponieważ ostatnio mam dosyć mało czasu na eksperymenty, chciałem się
więc zapytac jak wyglądać sprawa naszego PLDowskiego apacha z bazami
danych, z postgresem i MySQLem - chodzi o odpowiednie moduły? Czy IPv6 już
działa? Być może jak znajde trochę czasu przysiąde się do apacha, ale nic
nie obiecuje... :(

--
*[ Łukasz Trąbiński ]*
SysAdmin @wsisiz.edu.pl