kloczek: SPECS XFree86.spec

Michal Kochanowicz mkochano w ee.pw.edu.pl
Sob, 20 Maj 2000, 17:56:55 CEST

On Sat, May 20, 2000 at 03:07:17PM +0000, Marcin 'Qrczak' Kowalczyk wrote:
> RPMowi przydałby się jakiś mechanizm alternatywnych konfiguracji
[ciach]
> Kiedy kompilowałem PHP3, musiałem mnóstwo rzeczy wyłączać, bo nie będę
> instalował fafnastu baz danych tylko po to, żeby skompilować PHP3
> i używać go wyłącznie z Oraclem.
Podobna sytuacja jest np z perl-GD. Ma on w wymaganiach XFree-cośtam. A
po co mam instalować cokolwiek związanego z XFree na maszynie, na której
nikt nigdy nie będzie X uruchamiał, a perl-GD jest potrzebne do jednego
licznika na stronie WWW.
--
--==Michał Kochanowicz==--==--==BOFH==--==--==mkochano w ee.pw.edu.pl==--
--==PGP key: www.ee(...)/~mkochano/PGP/ or finger me @ miriam.ee...==--