Termcap - czegos nie rozumiem.

Nie, 14 Maj 2000, 22:14:26 CEST

On Sun, 14 May 2000, Piotr Wiejaczka wrote:

> To w takim razie po co on tam jest :)

Na wypadek jakby ktoś potrzebował libtermcap do binarki jaką ma w ręku
(bez możliwości rekompilacji).

Tak wogóle ostanio przy transformacji RH na PLD na sparc zauwazyłem, że w
kilku miejscach jezeli jest zainstalowane ncurses-devel i libtermcap-devel
to w kilku programach przy autoconf coś idzie w krzaki i skrypty wyktywają
że powinny linkować binarkę z libcurses (tak curses). W zwiazku z tym
chyba dodam do ncurses-devel "Obsoleres: libtermcap-devel".