Konflikt mozilla-M15 - libjpeg-devel

Michal Kochanowicz mkochano w ee.pw.edu.pl
Nie, 14 Maj 2000, 23:10:09 CEST

On Sun, May 14, 2000 at 10:28:46PM +0200, Tomasz Kłoczko wrote:
> Właśnie przejrzałem binarne pakiety z mozillą M15 jaką się przebudowała na
> builderach (nie przebudowała się tylko na sparcu ale to dlatego że na team
Na FTP nie ma jeszcze dla i586...

> W związku z tym ostanie zmiany z LD_LIBRARY_PATH i zmian %{_libdir} są do
> cofnięcia i to, że u Ciebie dzieje się tak jak opisujesz jest niemal że
> pewne że jest zależne od tego co jest w Twoim systemie (niestety).
> Przyczyn możesz szukać w uszkodzeniach pakietu libjpeg lub w plikach które
> masz w swoim systemie, a które nie należą do żadnego z pkietów (jestem
> niemal pewien, że właściwa diagnoza jest w okolicach powyższego).
Chyba wiem. W specu nie ma BuildRequires: libjpeg-devel. U mnie podczas
budowania Mozilli go nie było, więc skompilował własnego. Teraz jest i
zaczęły się schody. Tak mi się w każdym razie wydaje.
--
--==Michał Kochanowicz==--==--==BOFH==--==--==mkochano w ee.pw.edu.pl==--
--==PGP key: www.ee(...)/~mkochano/PGP/ or finger me @ miriam.ee...==--