man i iputils, ippl

Jakub Bogusz qboosh w prioris.mini.pw.edu.pl
Pon, 15 Maj 2000, 13:18:30 CEST

On Sun, 14 May 2000, Tomasz Kłoczko wrote:
> Jakiś czas temu zacząłęm przerabiać kompletnie mana na gettext. Zajrzyj do
> modułu man. Ostanio wywiązałem sie z kilku robót jakie miałem na zewnątrz
> PG i wydaje mi sie, że teraz bedę mógł więcej czasu pioświecić na
> dokończenie tego mana. Jak chcesz mozesz pomóc.

W zależności od wolnego czasu, na razie go nie mam :(

> To jest chyba literówka.

Chyba nie, to "n" chyba pochodzi od tego "-nanog", występuje parokrotnie
w specu...
Poza tym, nie wiem dlaczego, w specu do iputils jest wpisane Obsoletes:
traceroute, chociaż w tym pakiecie nie przychodzi traceroute dla IPv4?
No i jeżeli tego typu narzędzia mają mieć 4754 to konsekwentnie, czyli
tracerouten też.

Przy okazji - próbowałem bawić się ippl - poza tym że w specu jest
pomieszanie nazw (raz ippl, raz ippld - mogę poprawić, tylko na ippl czy
ippld?) - to czy działa to komuś? Jakieś inne programy/patche na kernel są
do tego potrzebne? (tcpdump u mnie działa, więc ippl też powinno)
Próbowałem różne rzeczy wpisywać do .conf (w ramach tego, co było
w przykładowym oraz w manualu), a ippl tylko pisze, że
startuje/kończy/przeładowuje konfigurację - nic innego nie zapisuje ani
przez syslogd, ani do podanego w .conf logu, ani na stdout w trybie
nodaemon...

--
Jakub Bogusz
mailto:qboosh w prioris.mini.pw.edu.pl