Obsoletes i Conflicts

Pawel Kolodziej P.Kolodziej w elka.pw.edu.pl
Czw, 18 Maj 2000, 11:14:13 CEST

On Wed, May 17, 2000 at 09:43:53PM +0200, Tomasz K?oczko wrote:

> Nie rozumien po co chcesz to robi?. Mo?esz opisa? konkretn? systuacj? w
> której jest to Ci potrzebne ?
>
> W tej chwili trzy fingerd (bsd-fingerd, ffingerd, cfingerd) przez to, ?e
> maj? tylko Obsoletes i nie maja Conflicts jest mozliwe to, ?e przy
> posiadaniu juz zainstalowanego jednego fingerd i wykonywaniu
> upgrade/instalacji innego wyinstalowany jest juz zainstalowany
> fingerd. Gdyyby dodatkowo by?y rególki Conflicts to ca?y proces by sie
> zatrzymywa? i trzebaby najpierw usuwa? poprzedniego fingerd po to zby
> mozan by?o zainsytalowa? nowego fingerd. W takiej sytuiacji ca?o??
> [...]

Fakt. Masz racje. Chodzlio mi o cos takiego, ze teraz mozna na raz wybrac
sobie do instalacji np qmaila i zmailera i wszystko jest ok (tzn.nie
ma konfliktu), tylko ze takie cos jest troce bez sensu (zainstalyuje sie
jeden, potem sie odinstaluje i zainstaluje drugi). Ale OK, trzeba to bedzie
rozwiazac na poziomie instalatora.

--
Pawel Kolodziej