kloczek: SPECS XFree86.spec

Artur Frysiak wiget w pld.org.pl
Sob, 20 Maj 2000, 13:55:53 CEST

On Sat, May 20, 2000 at 01:17:04PM +0200, Jacek Konieczny wrote:

> Bo kernel będzie zawsze. Ale nie zawsze są w niego wkompilowane
> wszystkie patche. A niektóre narzędzia wymagają niektórych patchy. I tu
> TRZEBA zrobić zależności.

Ale jak ja sobie zainstaluje kernel-headers bez stosownego patcha a poźniej
rozpakuje na to miejsce źródła z tar.gz i założe potrzebne patche to
odpowiednie pliki nagłówkowe będe miał choć baza rpmowa nie będzie o tym
wiedzieć.
Albo jak zainstaluje sobie kernel headers z agpartem ale zachce mi się
przekompilować kernel ze źródeł i rozpakuje sobie źródła z tar.bz2.
Wtedy nie będe miał potrzebnych plików nagłówkowych choć według bazy rpmowej
mam je mieć.
Kernel jest tą newralgiczną częścią całości że najczęciej jest
przekompilowywany przez admina zaraz po instalacji systemu.
Nie można wiec wkładać zależności od kernela lub jego wersji.

Lepiej zrobić skrypt który to sprawdzi jaki to pliki nagłówkowe jądra są
dostępne i pozwoli lub nie na dalszą kompilacje pakietu.
Takie jest moje zdanie.
--
wiget