Odp: PLD - wreszcie zainstalowałem.

Martin Gorczakowski crvisty w friko6.onet.pl
Sob, 20 Maj 2000, 16:45:46 CEST

>Czesc.
>Wreszczie zainstalowałem (rpm zlinkowany statycznie + jednodyskietkowiec) i
>skonfigurowalem. Meczylem sie pol dnia. Ale warto bylo.
>Z tego co jak narazie zauwazylem - w PLD nacisk jest kladziony
> na bezpieczenstwo, a nie na 'user-friendly' - co mnie bardzo cieszy :)
>
>A tak poza tym to kto wpadl na pomysl stworzenia PLD ?
>I kto jest szefem tego calego "interesu" ?

Mam pytanko czy pisales skrypt czy jak poniewaz chcialbym tez instalnac pld
bo padl mi dysk i na razie jestem zmuszony dzialac na innym dysk pod
windowsem. Dysk dostane za jakies pare dni i mam pytanko jak zainstawales
PLD bo chyba po pierwsze nie ma uinstalatora po drugie trzeba miec [jak na
razie] cos zainstolowanego a dopiero potem upgrade