kloczek: SPECS XFree86.spec

Marcin 'Qrczak' Kowalczyk qrczak w knm.org.pl
Czw, 25 Maj 2000, 19:40:13 CEST

Sun, 21 May 2000 12:38:48 +0200 (CEST), Tomasz Kłoczko <kloczek w rudy.mif.pg.gda.pl> pisze:

> Co to za pakiety i jakiego typu są to zmiany ?
> Moze to jest coś co powinno się naleźć w ogólnie używanych pakietach ?

Różnie. Część jest spoza PLD, część to tylko nowsze wersje zanim
pojawiły się w PLD - ale część poprawek może mieć sens i dla PLD.
Każdy przypadek mogę w każdej chwili sprawdzić (zachowuję instalowane
RPMy). Kiedyś porównam to hurtem z tym co jest w PLD.

Apropo nowszych wersji. Od dość dawna jest już perl-5.6.0, w PLD go
nie ma. Różne perlowe pakiety się z nim nie kompilują. Ja się na tym
nie bardzo znam, ale może ktoś miałby ochotę się pobawić.

> Odpada. Kompilacja pakietu jest procesem kompletnie nieinteraktywnym.

Miałem na myśli coś w stylu
    rpm --rebuild fetchmail-*.src.rpm --without-fetchmailconf

> TeX jakiego mamy jest raczej w porządku.

Być może; ale jest duży, tak w binariach jak i w źródłach.

--
 __("<    Marcin Kowalczyk * qrczak w knm.org.pl http://qrczak.ids.net.pl/