Wielowątkowość (było Re: kloczek: SPECS XFree86.spec)

Artur Frysiak wiget w pld.org.pl
Czw, 25 Maj 2000, 20:22:03 CEST

On Thu, May 25, 2000 at 05:40:13PM +0000, Marcin 'Qrczak' Kowalczyk wrote:
> Apropo nowszych wersji. Od dość dawna jest już perl-5.6.0, w PLD go
> nie ma. Różne perlowe pakiety się z nim nie kompilują. Ja się na tym
> nie bardzo znam, ale może ktoś miałby ochotę się pobawić.

I to jest główny powód że nikt się nie bierze za 5.6.0. Może za jakiś czas
powstaną nowsze wersje modułów perlowych którym nie przeszkada perl 5.6.0.
Czasami pomaga zdefinonwanie -DPERL_POLLUTE i coś się skompiluje.

Przy okazji: mod_perl wyprodukowany z naszego perla nie będzie działał z
apache. Powdód: wątki. Apache ma taką właściwość że jak dostanie moduł
skonsolidowany z libpthreads to przestaje działać.

Co do wątków to wine nie lubi libGL skonsolidowanej z libpthreads. (Mesa 3.3
jest domyślnie wielowątkowa).

Ma ktoś jakieś pomysły co z tym zrobić ?

--
wiget