bonkey: SPECS gdm.spec

Michal Kochanowicz mkochano w ee.pw.edu.pl
Pią, 26 Maj 2000, 01:02:34 CEST

On Fri, May 26, 2000 at 12:00:34AM +0200, PLD CVS wrote:
> Module name:	SPECS
> Changes by:	bonkey	00/05/26 00:00:33
>
> Modified files:
> 	.              : gdm.spec
>
> Log message:
> - added /etc/rc.d/init.d/gdm support
> - release++
Czy sprawdzałeś, że to działa? Wiem że to pytanie brzmi głupio, ale
kiedy jakiś czas temu z tym walczyłem, gdm startowany z gdm.init
rozwalał konsole. O ile dobrze pamiętam działo się tak gdy X serwer był
uruchamiany przed *getty. Trafiał on wtedy na chyba drugą konsolę, a
konsole tekstowe nie nadawały się do użycia. Dlatego właśnie
zrezygnowałem ze skryptu na rzecz wpisu w inittab (wpis ten wskazuje na
link symboliczny '/etc/X11/prefdm'), jest zresztą coś o tym w
changelogu.

Było to jednak ponad trzy miesiące temu i na XFree-3.3.5. Może coś się
zmieniło od tego czasu...
--
--==Michał Kochanowicz==--==--==BOFH==--==--==mkochano w ee.pw.edu.pl==--
--==PGP key: www.ee(...)/~mkochano/PGP/ or finger me @ miriam.ee...==--