menu gnome

wrobell wrobell w posexperts.com.pl
Pią, 26 Maj 2000, 09:05:00 CEST

On Thu, May 25, 2000 at 11:21:43PM +0200, Tomasz Kłoczko wrote:
> On Thu, 25 May 2000, Michal Zawalich wrote:
> [..]

> Wydzielenie grupy Applications jest IMHO sztuczne bo to wszystko co jest w
> menu to są nic innego jak aplikacje.
> Sisć, Edytory, Grafika, Multimedia, Gry to chyab juz pewniki (chyba że
> masz inne propozycje). reszta jest do poukładania.
Czyli Applications wywalamy?

> Po za tym co do wydzielanai menu z Networking to raczej bym to jednak
> podzielił. Powód jest taki, że aplikacju juz jest sporo, a bedzie jeszcze
> wiecej i bez drugiego poziomu podziału bedzie trudno to objąć.
Jest ich sporo, ale z punktu widzenia dystrybucji, natomiast jako użytkownik
i tak używasz jednej, góra dwóch naraz. Oczywiście jest tak na workstacjach.
Inaczej ma się sprawa na serwerach, gdzie trzeba dogodzić wszystkim i tych
programów rzeczywiście może być sporo, ale wtedy użytkownik powinien mieć
możliwość lokalnego wyłączania aplikacji z menu
(np.: check box "Remove from menu" nad opcją "Run in Terminal" w zakładce
Basic edytora menu).

> [...]
> WM-a mozan pakować w opakowanie (w poskim menu jest to pod Panel -> Dodaj
> do panelu (chyba lepiej byłoby "do panela") -> Zagnieżdzenie aplikacji.
> Co prawda nie udało mi się tego jeszcze uzyskać tak żeby to działało ale
> widziałem zrzuty z ekranu na których paskach panela gnomowego osadzone
> były aplety WM-owe. Jeżeli dałoby się to definiować na poziomie plików
> desktop to byłoby to niesamowicie cenne bo troche tych apletów mamy (a
> jeszcze troche możnaby dorobić).
> Jakby komuś się udało na coś w powyższej materii wpaść to prosiłbym o
Masz na myśli "Swallowed app..."? Mi się udało, ale nie działało ze
wszystkimi apletami WindowMakera. Sprawdzę w domu, to dam znać, z którymi
się udało.

  wrobell <wrobell w posexperts.com.pl>