menu gnome

Michal Zawalich michuz w pld.org.pl
Pią, 26 Maj 2000, 18:42:39 CEST

On Thu, 25 May 2000, Tomasz Kłoczko wrote:
> Wydzielenie grupy Applications jest IMHO sztuczne bo to wszystko co jest w
> menu to są nic innego jak aplikacje.
> Sisć, Edytory, Grafika, Multimedia, Gry to chyab juz pewniki (chyba że
> masz inne propozycje). reszta jest do poukładania.
> Po za tym co do wydzielanai menu z Networking to raczej bym to jednak
> podzielił. Powód jest taki, że aplikacju juz jest sporo, a bedzie jeszcze
> wiecej i bez drugiego poziomu podziału bedzie trudno to objąć.

Podsumowując widziałbym coś takiego:

menu
    Development
    Games
    Graphics
    Multimedia
    Networking
	IRC
	Mail
	WWW
	Misc (dla graficznych "dupereli" typu ping, finger itp)
    Office
	Editors (taka mała propzycja, tutaj chyba lepiej pasuje)
    Settings
	(to samo co jest teraz)
    System
	(jw)
    Utilities
    DockApplets

Zniknąłby wtedy katalog Internet i Applications, a menu Editors znalazłoby
się w katalogu Office. Brak sprzeciwu == akceptacja i zabiorę się do
poprawiania pakietów :) .

Na koniec chcę nieśmiało zasugerować, że najlepiej jeśli cała ta
chierarchia należała do pakietu gnome-core, albo jakiegoś specjanie
wydzielonego do tego celu.

--
< < < < < < < < < *Michal Zawalich  <michuz w pld.org.pl>* > > > > > > > > > >