PLD a Alpha

Lukasz Dobrek dobrek w student.ifpan.edu.pl
Sob, 27 Maj 2000, 18:17:55 CEST

Witam,
Mam ja sobie pod opieka alphe 164UX, A na nie RedHata 6.1. Czy jesli
uda mi sie zbudowac wszystkie (niezbedne) pakiety z PLD w srodowisku
na razie sila rzeczy RedHata nastepnie dokonam upgrade tego Redhata
tymi pakietami to to bedzie dzialac?

PS. Tomku jak oceniasz na ile dla Alpha 164UX 500MHz 512MB RAM
builder pakietow do PLD bylby obciazajacy. tzn dalo by sie na
tym komputerze robic cos jeszcze poza budowaniem pakietow czy nie?
Ile mniej wiecej czasu w tygodniu zakladajac ze nic innego sie
tam nie liczy taki builder by potrzebowal.

Pozdrawiam
--
Łukasz Dobrek
Institut für Theoretische Physik