jak w specu ustawić %define zależne od %ifarch?

Jacek Konieczny jajcus w pld.org.pl
Śro, 31 Maj 2000, 10:08:01 CEST

On Tue, May 30, 2000 at 01:21:25PM +0200, Daniel bonkey Bauke wrote:
> Problem czysto akademicki, bo właściwie do niczego mi to nie
> potrzebne, ale chciałbym wiedzieć na przyszłość, czy da się
> coś takiego wymusić na rpmie.
>
> Jest sobie pakiet xforms, który jest obecnie w wersji 0.88, na
> ftpie jednak można znaleźć też 0.89, ale jedynie dla intela i
> alphy; dla iskiekierki, znaczy się sparka -- nadal jest 0.88.

A ja mam takie pytanko. Czy te xforms-0.89 obsługuje już poprawnie
polską klawiaturę, czy ciągle do LyXa trzeba będzie używać "innej"?
Bo to jedyna zmiana w xforms na jaką czekam.

Pozdrowienia,
        Jacek