Vhost i apache..

Śro, 31 Maj 2000, 16:35:44 CEST

On Tue, 30 May 2000, Arkadiusz Miskiewicz wrote:

> ja się wq... na apacza+ipv6 ... pozatym itojun nie odpisuje więc nawet
> mi sie nie chce go poprawiać ... polecam wyłączenie łatki z pakietu
>
> brancz z IPv6 moze byc ...

To spróbujemy tak zrobić.

Kwestia jeszcze tylko zanim zostanie to zrobione dobrze by było sprawdzić
czy uruchomienie z -4 nie rozwiąże tego typu błędów.
Wogóle uruchamianie z -4 możnaby chyba automatycznie podejmować o ile na
podstawie zawartości /proc/net widać, że w systemie nie ma wsparcia do
ipv6. Co Ty na to ?