bonkey: SPECS zsh.spec

Śro, 31 Maj 2000, 22:41:00 CEST

On Wed, 31 May 2000, Artur Frysiak wrote:
[..]

> A poco konwertowac skoro mozna zainstalowac sobie pakiet z preferowana forma
> dokumentacji.

(przez praypadek odpisałem tylko Arturowi więc jeszcze raz na listę ale
teraz w trochę dłuższej formie :)

Moment. Jeszcze raz. W głównym pakiecie jest dokumentacja w
info. Dodatkowe pakiety nie zaiewrają nic nowego po za tym, że jest to w
innym formacie.

Pozostałe formaty można z tego wyprodukować. Trzeba zauważyć, że w
zasadzie we wszystkich pakeitach w których jest info możnaby produkować
dok w pozostałych formatach. IMHO jest to poprostu niepotzrebne skoro in
situ można sobie to zrobić jeśli ktoś to potrzebuje.