amanda do poprawki

Jaroslaw Dziubek yaro w perfect.net.pl
Pon, 8 Maj 2000, 13:18:44 CEST

[niedziela, 07 maj 2000], Jacek Konieczny napisał(a):

> No właśnie.
>
> Dzisiaj spędziłem pół dnia próbując uruchomić backup serwera.
> Musiałem dodać kilka suidów (jednak są potrzebne), zrobić kilka
> katologów, kilka linków (bo najwyraźniej amanda taka jak jest teraz
> szuka tego samego katalogu w kilku miejscach), poprawić crontaba itp.
Mnie tez nie chciala pojsc "z palca" amanda - tez dodalem pare suidow
(zmiana grupy na amanda).

> Będzie trzeba speca dopracować, ale nie wiem czy będę miał na to czas (i
> chęci, bo u mnie już działa :-))
u mnie tez... moze sprobujemy razem poskladac to do kupy?

--
Yaro

 IRL:Jaroslaw Dziubek, ICQ:1340145  |  Niewiele jest rzeczy, których
   http://yaro.perfect.net.pl/      |     nie dało by się załatwić
KNM Member: http://www.knm.org.pl/  |     przy pomocy odpowiedniej
      IRC: Yaro na #grudziadz       |   dawki materiałów wybuchowych.

polish  linux  distribution
-> http://lists.pld.org.pl/