kloczek: SPECS XFree86.spec

Marcin 'Qrczak' Kowalczyk qrczak w knm.org.pl
Sob, 20 Maj 2000, 17:07:17 CEST

Sat, 20 May 2000 16:23:45 +0200 (CEST), Tomasz Kłoczko <kloczek w rudy.mif.pg.gda.pl> pisze:

> Rozwiazanie ze sprawdzaniem w %prep obecnosci odpowiednicj plików
> nagłówkowych jest IMHO do przyjęcia ale nie moze być jedoczesnie do
> przyjęcia to, że w zaleznosci od tego czy te pliki są czy nie to
> np. włacza sie automatycznie łatanie na agp czy nie, bo to byłoby już w
> sprzecznosci z założeniem początkowym którego trzymanie sie IMHO jest
> jednak rozsądne, bo lepiej być o czymś ostzeżonym, że coś będzie nie tak

Mam instalować łatę AGP na jądro, której nic nie będzie używać,
tylko po to żeby skompilować Xy, które też nie będą u mnie używać AGP?
Bez sensu.

RPMowi przydałby się jakiś mechanizm alternatywnych konfiguracji
jednego pakietu źródłowego. Niech to ma odzwierciedlenie w wersji
pakietu binarnego, wszystko jedno - założenie jedynie słusznej
konfiguracji nie zawsze się sprawdza.

Kiedy kompilowałem PHP3, musiałem mnóstwo rzeczy wyłączać, bo nie będę
instalował fafnastu baz danych tylko po to, żeby skompilować PHP3
i używać go wyłącznie z Oraclem.

Nie pasuje do założeń RPMa? Zmienić założenia RPMa, a nie dostosowywać
rzeczywistości do nieodpowiednich założeń.

--
 __("<    Marcin Kowalczyk * qrczak w knm.org.pl http://qrczak.ids.net.pl/

polish  linux  distribution
-> http://lists.pld.org.pl/