Fwd: Re: passwd

kura@pld.org.pl kura w pld.org.pl
Pon, 1 Maj 2000, 13:23:10 CEST

From: gotar w friko5.onet.pl (GoTaR)
Newsgroups: pl.comp.os.linux
Subject: Re: passwd
Date: Mon, 01 May 2000 05:31:51 GMT

				   AvE!
		  Setting Orange, Discord 47, 3166 YOLD
		Lukasz Sacha <luke w luke.jedi.com> skribis:

> ok. ale to nie jest ten przypadek.
> ja mam zarowno pama jak i confy i cale inne paskodztwo z pld.
                            ^^^^^
> a ze rekojarski to tworzyl to wiem, bo sie chwalil na plugu :)
> tak czy inaczej nie roziazuje to mojego problemu...

$ rpm -ql passwd
/etc/pam.d/passwd
[...]

Rozumiem, że passwd i jego konfiga też masz z PLD?

Jeśli instalujesz PLDowskiego PAMa to i wszystko, co jego wymaga weź z PLD
- szkoda tylko, że oni zapomnieli o tym w depach rpmów, gdzie ciągle jest
ładnie napisane pam a nie pam-pld.

--
GoTaR <gotar w friko5.onet.pl>

polish  linux  distribution