kernel

Wto, 2 Maj 2000, 10:07:49 CEST

On Tue, 25 Apr 2000, Jacek Konieczny wrote:
[..]
> RedHatyzm byłby gdybyśmy ładowali do jądra wszelkie łatki co są w
> rawhide, nawet gdyby nikt z nas nie miał tego nigdy użyć, lub tylko
>  "dla bajeru". To co dodałem jest IMHO często potrzebne.

Wrucona łata IMHO wcale nie musi być konioecznie aktywowana w konfiguracji
z jaką jest kompilowany dyystrybucyjny kernel, a to, że w kernel-sources
bedziesz miał źródła ze spasowaną możliwie duża iloscia stabilnie
działających ze soba poprawek/rozszerzeń moze sie przysdawać przy
rekompilowaniu "z palca" binarek kernela który peoem bedziesz chciał
używać zamiast dystrybucyjnych binarek.

> Nie piszę, żeby od razu zrobić skrypty, które ustawią CBQ na eth0
> i żeby wpisać vga=0x303 do lilo (aby włączyć VESA-FB). To należy do
> użytkownika/admina.

Z FB to była propozycja żeby wyprodukować kolejne binarki typu
kernel-fb-{,smp} i zdaje się, że ślady tego są jeszcze w
specu. Newralgiczne było tylko dorobienie zawartości odpowiednich plików
kernel-*.config. Dodam tylko że na sparc nie ma możliwości pracy bez FB bo
konsola by def jest FB (to tak jakby ktoś chciał to dokończyć dając
jednocześnie "do ręki" gotowe binarki kerneli z włączona obsługą FB).

polish  linux  distribution
-> http://lists.pld.org.pl/