/etc/security/pam_env.conf

Wto, 2 Maj 2000, 10:31:35 CEST

On Tue, 2 May 2000, Jan Rekorajski wrote:

> Brawo ten Pan! Chyba cos wygrales, zastanowimy sie jeszcze co ;)
>
> Byl blad w pam_env. 0.72.2 juz bedzie dzialac poprawnie.

Nowy pam juz się przeczołgał przez buildery. Binarki na 686 juz leżą na
ftp, a na 386 zaraz wystawie.

Janek jedna uwaga .. czy może utzymać maskę nazw pakietów z modułami
dodatkowyki na pam_*, a nie pam-pam_* (?). W sumie kosmetyka ale jakaś
jednolistość tu by się też przydała.

Teraz trzeba troche pomyśleć jak efektywnie wykorzystać te dodatkowe
moduły w sensie czy nie dałoby sie tu zaprząc jakis automatycznie
wykonywanych modyfikacji w trakcie instalacji/deinsdtalacji dodatkowych
modułów. Czyli mówiac inaczej .. mna początek czy są jakieś konkretne
pomysły jak np. można wykozrystać pam_cap czy pam_tcpd i resztę.

polish  linux  distribution
-> http://lists.pld.org.pl/