PLD-contrib : co o tym myslicie?

Michał Kuratczyk kura w pld.org.pl
Wto, 2 Maj 2000, 12:30:20 CEST

On Tue, May 02, 2000 at 05:58:36AM +0200, igorw w poczta.onet.pl wrote:
>Skoro twierdzisz ze niczym...
No bo w sumie niczym. Od tego jest CVS, żeby tam wrzucać co popadnie. Często
wpadają tam spece, które nie spełniają żadnych założeń PLD.

>To w takim razie moze dorzuce xephema?
Wrzucaj śmiało.

>Tylko robi segfaulta co pare minut, ale to chyba maja wszystkie wersje.
Aż mi się przppomina taka fortunka: właśnie zuploadowałem wersję 1.6
xnettools (czy czegoś tam). Poprawiłem w niej wszystkie błędy oprócz jednego
- nadal zrzuca core zamiast robić coś użytecznego. ;-)

--
Michał 'kura' Kuratczyk <kura w pld.org.pl>
GC{S,M} d- s+:+ a18 C+++ UL++ L+++ E--- W

polish  linux  distribution
-> http://lists.pld.org.pl/