RPM

Bartosz Waszak waszi w pld.org.pl
Wto, 2 Maj 2000, 13:48:37 CEST

Tak sobie (z nudów) obejrzałem źródła rpm 3.04, ta wersja jest
przymiarką do przebudowy skryptów find-*, bo obecnie mi to wygląda na
niezły bałagan, z którego można zrobić ładnie zmodularyzowane
wyszukiwaczki powiazań ???

Trafiłem na coś takiego IGNORE_DEPS w find-req.pl, w linux.req i
innych mozna dodac w filelist grep -v i usunie nam to
/usr/src/examples, bo jeśli dobrze rozumiem to tam jest podawana pełna
ścieżka do pliku???

--
-=[   Bartosz Waszak   ]--[   Actually, Microsoft is sort of a mixture     ]=-
-=[  waszi w pld.org.pl  ]==[       between the Borg and the Ferengi.        ]=-