porzadki

Robert Slaski robin w atm.com.pl
Śro, 3 Maj 2000, 01:02:51 CEST

On Tue, 2 May 2000, Tomasz Kłoczko wrote:

> Nie. Regóła doboru tego czy używać %{_libdir} czy %{_libexecdir} jest

wydaje mi sie, jednak ze nalezy wykonac ruch  /usr/libexec -> /usr/lib (o
ile oczywiscie nie popsuje to funkcjonalnosci pakietow), gdyz:
1 i przede wszystkim) /usr/libexec jest niekoszerne - nie ma go w FHS
2) pakiety korzystajace teraz z /usr/libexec mozna policzyc na palcach
jednej reki
3) jakos mi sie to 'libexec' nie podoba ;-)

Poza tym jeszce raz podkreslam, iz uwazam, ze _kazdy_ plik i _kazdy_
_katalog_ w drzewie plikow w PLD powinien miec swojego wlasciciela (tzn.
pakiet(y) ktore sie do danego delikwenta przyznaja). /usr/libexec jest
niczyje, wiec albo je likwidujemym albo wrzucamy do FHS, co jest jednak
niezgodne (IMHO) z wytycznymi tegoz FHS.

robert

polish  linux  distribution
-> http://lists.pld.org.pl/