600 postów na cvs-commit :(

Jan Rekorajski baggins w pld.org.pl
Czw, 4 Maj 2000, 01:03:51 CEST

[środa, 03 maj 2000], Michal Kochanowicz napisał(a):

> Cześć
>
> Czy nie było możliwe zrobić tego mniejszą ilości commitów...? Jak
> zobaczyłem "fetchmail: reading message xyz of 598" to myślałem że ktoś
> mnie mailbombą poczęstował :/

Sorki, ale prościej było zrobić for i in `cat LISTA` ;do cvs rm $i;done
niż kombinować z jednym commitem.

A tak przy okazji, to jest dobra lekcja dla tych co nie usuwają
śmieci/starych tarów/nieużywanych paczy. Jak znowu SOURCES spuchnie
to znowu zrobię[1] taką przecinkę ;>

Janek
[1] Tym razem samo rm -f wykonał Sebastian na moją prośbę.
BOFH, type MANIAC         |                   -- TROOPS by Kevin Rubio

polish  linux  distribution
-> http://lists.pld.org.pl/