czy komus dziala freeswan?

Sob, 6 Maj 2000, 14:42:19 CEST

On Fri, 5 May 2000, Jan Rekorajski wrote:

> Ile razy mam powtarzać że to jest NIEPOTRZEBNE! Najnowsze nfs-utils
> tego NIE potrzebują. Ehh, chyba wywale stary knfsd z repo...

No to zrób to. Ja wycofam nfsd_netlink. Kolejna sprawa to rc.quotad.
Trzeba to wyciąć z quota i używać tej wersdji która jest w nfs-utils. Może
to też wezmę na siebie.
Oczywiście jeszcze trzeba będzie pamietać o poustawianiu w tej grupie
pakietów regół Obsoletes.

polish  linux  distribution
-> http://lists.pld.org.pl/