kernel raz jeszcze

Jacek Konieczny jajcus w pld.org.pl
Sob, 6 Maj 2000, 15:20:22 CEST

On Fri, May 05, 2000 at 06:11:52PM +0200, Tomasz Kłoczko wrote:
> Ktoś ma jeszcze jakieś propozycje ? Może by tak odrazu przejść na
> 2.2.16pre ? (w Version trafić mogłoby 2.2.16 i w Revision 0.pre2.<num>).
Jestem raczej przeciwny. Jak już to poszczególne poprawki, które wchodzą
w to pre można ładować, ale cały pakiet powinien być oparty o "pełną"
wersję kernela.
Inaczej musielibyśmy ukatualniać różne patche przy każdym nowym pre*.
A tak, zanim wyjdzie 2.2.16 będziemy mieli już dopracowane 2.2.15, i
będziemy mogli zabrać się za nowe, bez produkowania pośpiesznych bubli.

> Wogóle w kernelu z rawhide jest całe stado patch i część moznaby IMHO
> je zaimportować.
Jeśli nikt nie widzi konkretnej potrzeby na konkretnego patcha to IMHO
nie. Bo się w tym nie połapiemy. Jak coś jest rzeczywiście komuś
potrzebne, to owszem.

polish  linux  distribution
-> http://lists.pld.org.pl/