moje konto na serku

Jarek Woloszyn yossa w devil.inside.pin.pl
Pon, 8 Maj 2000, 10:19:56 CEST

jezeli ktos ma dostep do serka, to prosilbym zeby zmienil tam haslo na
jakies i wyslal je na dione.

nie wiem co sie stalo, ale w sobote zniknelo mi wszystko z konta a dzisiaj
nie moge sie tam zalogowac. Mozliwe ze ktos mi wysniffowal haslo (chociaz
uzywam ssh).

dostepny jestem taz pod tel. 0606322121 (mozna sms'em) haslo podac zeby
bylo wiarygodniej, or. smth.

niestety nie mam tutaj mojego klucza pgp, wiec musiscie mi uwierzyc na
slowo.

--
 ( Jarek Woloszyn ) ( yossa w pld.org.pl ) ( member of the GNU generation )
 ( Certificated in C & Linux adm. - http://www.tekmetrics.com  ID=85232 )

polish  linux  distribution
-> http://lists.pld.org.pl/