python

Wto, 9 Maj 2000, 20:16:03 CEST

On Tue, 9 May 2000, Michał Kuratczyk wrote:

> A co masz w /usr/lib/libpython.a? Może jakieś śmieci?

Nie to była kwestia stripowania liba statycznego (Trochę sie zapędziełeś :)

Inna sprawa jeszcze zwiazana z pythonem to to, że obecne zależnosci od
pythona są nieprawdziwe i to właśnie ze względu na linkowanie
statyczne. Wczoraj wziąłem na tapetę patcha z Debiana który daje
libpython.so.* i trzeba będzie zacząt to używać. Dzięki temu zalezności od
tego węża będą bardziej wyraxne i widoczne.
O tym, że te zależności są niepełne świadczyć moze to, że do Guppy i
xchata BuildRequires: python-devel dopisałem dopiero po owyśzych błędach
przy których przy okazji wyszło, że programy te potrzebują pythona.

Jeżeli libpython.so.* będzie w pakiecie python to o ile jakieś binarki
będą linkowane z libpython.so.* to uzupełnią sie zależności.

Przyznam, że ten przypadek mnie zaskoczył bo oznacza on, że spora
ilość dostępnych wszędzie rpm-ów z różnymi pakietami ma w zasadzie od
zawsze złe zależnosci. Mówiąc inaczej mamy okazje porawić tą grządkę :)

polish  linux  distribution
-> http://lists.pld.org.pl/