gawk a /bin/awk

Michał Kuratczyk kura w pld.org.pl
Śro, 10 Maj 2000, 19:25:20 CEST

On Tue, May 09, 2000 at 08:18:12PM +0200, Tomasz Kłoczko wrote:
>Coś ktoś tu mówił o tym że autor mawka jest otwarty na różne propozycje
Chyba mylisz z moim listem, w którym byłem otwarty na propozycje rozwiązania
problemu przekazywania argumentów do skryptu (mawk wymaga " -- ").

>Może by tak ktoś miał chęć spreparować odpowiedniego patcha i
>podesłał człowiekowi który mawka ma wkieszeni ?
Ja chętnie... go zobaczę też. ;-)
Wziąć się za to mógłbym dopiero za 2-3 tygodnie.

--
Michał 'kura' Kuratczyk <kura w pld.org.pl>
GC{S,M} d- s+:+ a18 C+++ UL++ L+++ E--- W

polish  linux  distribution
-> http://lists.pld.org.pl/