brak poczty...

Serek/GNU ser w metalab.unc.edu
Sob, 13 Maj 2000, 16:25:52 CEST

On pią, maj 12, 2000 at 09:43:16 +0200, igorw w poczta.onet.pl wrote:

> [...]
>
> Ja nie mialem przez 3 dni zadnych maili z pld-list i llug-l (lodzki LUG).
> Nagle dzisiaj dostalem 60 :(

zapewniam wszystkich, ze klopoty leza po stronie wysokiej
awaryjnosci TPNet - notabene ciekawe czy wiecie, jak
amarykanie rozszyfrowuja skrot TP (ti-pi) - toilet paper.

zycze TP szczescia na nasdaq. ja co najwyzej
tymi akcjami podetre sobie tylek.

--s+

polish  linux  distribution
-> http://lists.pld.org.pl/